Vennligst velg en dato for avreise og en dato for hjemreise.

Shuttlebuss til og fra Gardermoen

I Dalen Parkering sørger vi for at alle reisende får en behagelig start og avslutning på sin reise. Vi frakter alle våre kunder med shuttlebuss gratis og trygt til flyterminalen etter parkering er gjennomført, og hjem igjen ved ankomst. Uansett om det er dag, morgen eller natt, har vi seks busser tilgjengelig som settes inn ved behov, slik at det alltid skal være god dekning på transporten til og fra avgangshallen på Gardermoen.

Tre Dalen Parkering shuttlebusser som står parkert utenfor Oslo Lufthavn

Hvor lang tid tar shuttlebussen til Gardermoen?

Våre busser bruker cirka 4,5 minutter på transporten til flyterminalen og vi stopper rett ved avgangshallen.
Vi har egne busser som kun kjører fra Dalen Parkering til flyplassen. Med våre busser går transporten til og fra Gardermoen raskt og effektivt.

Hvor ofte går shuttlebussen fra parkeringen?

Våre shuttlebusser kjører 24 timer i døgnet, 365 dager i året.

Pris på shuttlebuss

Alle våre kunder får shuttlebuss til og fra flyterminalen inkludert i prisen når du parkerer hos Dalen Parkering. 

Se vår prisoversikt for parkering her!

Ankomst Gardermoen

Når du kommer hjem fra reise og har mottatt all bagasje, ringer du vår hentetelefon på 63 97 82 45, og vi henter så fort vi kan. Dette gir dere tid til å gå opp til avgangshallen der dere blir plukket opp. Transporten går fra avgangshallen, samme sted som dere ble sluppet av på ved utreise. Herfra går transporten fra flyterminalen tilbake til Dalen Parkering like raskt og effektivt som på avreisedagen!

Steg for steg – kort fortalt

  1. Bestilling
  • Gå til forsiden av www.dalenparkering.no
  • Velg dato for avreise og ankomst og trykk grønn knapp»Bestill parkering»
  • Legg inn navn, e-post, antall reisende, registreringsnummer og bilfarge.
  • Legg inn informasjon om avreise og ankomst.
  • Kryss av for eventuelle tilleggstjenester som vask, bilpleie eller oppvarmet bil.
  • Trykk «send bestilling».
  1. Det er også mulighet for drop-in

Om du ikke har bestilt på nett, kan du også få plass ved drop-in. Det lønner seg riktignok å forhåndsbestille: Dersom parkeringen er full, vil de som har forhåndsbestilt bli prioritert.

  1. Feil i bestilling

Dersom du oppdager en feil i bestillingen, kan du rette opp feilen ved å sende oss en mail eller SMS på +47 90 87 86 86. Det er viktig at du inkluderer registreringsnummeret i bestillingen ved rapportering om feil. 

  1. Ankomst på avreisedagen

Ved ankomst til Dalen Parkering skal bilen parkeres og tømmes for bagasje og passasjerer ved resepsjonen. Sjåfør av bilen registrerer og fullfører betaling i resepsjonen. 

OBS! Betaling skjer kun med kort.

  1. Transport til terminalen
  • Etter registrering vil alle reisende bli fraktet til terminalen av våre shuttlebusser.
  • Transport er inkludert i prisen.
  • Bussene bruker under fem minutter til terminalen.
  1. Ankomst på Gardermoen ved hjemreise
  • Ved ankomst på Gardermoen bes reisende å hente all bagasje før de kontakter våre sjåfører.
  • Når all bagasje er hentet ringer dere 63 97 82 45 og går opp til avgangshallen.
  • Dere blir plukket opp på samme sted som dere ble sluppet av på avreisedagen, ved avgangshallen.
  1. Ankomst Dalen Parkering

Etter at dere har blitt fraktet trygt fra Gardermoen til Dalen Parkering, utleveres bilnøkler fra vår resepsjon. Vi ønsker dere så en god reise hjem!

Fant du svar på dine spørsmål? Hvis ikke, sjekk ut vanlige spørsmål og svar eller kontakt oss.